Danny ja Josef

Danny ja Josef

sunnuntai 8. toukokuuta 2011

TERVETULOA UUDISTETTUUN BLOGIINI - WELCOME !

Tänään on 8. päivä toukokuuta ja toukokuun toinen sunnuntai eli kaikkien äitien ja isoäitien arvokas päivä, jota juhlitaan monin eri tavoin. Ulkona on hyvin aurinkoista ja linnut lauavat omaa konserttiaan meille kaikille. Asteita on nyt  +8, mutta päivällä on luvattu jopa +18 astetta, jtoen nautitaan nyt tästä päivästä täysin ja onnellisin sydämin.


Nauhoitimme eilen kauniin valssin, jota en ole aiemmin koskaan edes kuullut. Mutta kun sain nuotit käteeni, niin nuoteistahan sitä soitetaan.
Laitan tänne kuitenkin sanat ja sitten laitan nauhoituksen tuohon ylemmäs erikseen.


Äidin ja isän valssi
Säveltänyt Veikko Juntunen ja sanat Marja Kärki


Katson rakkaita, äitiä, isää, 
aika tuonut on uurteita lisää.
Elo tyyni on vuosien tuomaa,
käymään tullessain heti sen huomaa.
Heitä koskaan en antaisi pois,
toivon, ikuista elämä ois.


Sanon hiljaa: Mä rakastan teitä,
minä lämmöllä katselen heitä.
Isää, äitiä korvaa ei kukaan,
heiltä voimaa saan matkaani mukaan.


Katson rakkaita, äitiä, isää,
aika tuonut on uurteita lisää.
Tulen uudelleen taas katsomaan,
tiedän, että mua ootetaan.


2. Tässä istumme ääressä pöydän,
heidän välillään hellyyden löydän.
Kahvikupposet tässä on juotu,
hyvät vanhemmat mulle on suotu.
Äiti hyräilee askaroiden,
isän ilmeen nään tyytyväisen.


Sanon hiljaa: Mä rakastan teitä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti